Få ett Makeup-kit för 0 kr

Ut och Jogga

Hejsan allihopa!
Snart ska jag ut och jogga, är faktiskt sugen på det så det ska faktiskt bli skönt! Min kompis/styrelsekamrat har förvandlats till en coach till våran styrelse så jag ska försöka ta en övning från hennes träningsschema som hon har skickat ut. Sen när jag kommer hem igen ska jag sätta mig ner och skriva på min Svenska uppsats. (Efter att jag har duschat såklart!)
Det blir inget stallet idag, Cherry har vila. Men imorgon är det dressyr lektion så då ska han få jobba på igen.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

YEEY GO K! :D

2011-04-05 @ 16:42:33
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Klara

wohoo duktiiiiig (Y)

2011-04-05 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
*Klicka här för att vila fingrarna*

E-postadress: (om du känner för)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0