Få ett Makeup-kit för 0 kr

You should read this one!

Jag läser nu för det mesta på dagarna när jag inte är i stallet, har lånat en bok av en kompis som verkligen är super bra. En riktig sidvändare eller vad de brukar säga om bra böcker som man fastnar i. Det är i allafall serien Starcrossed, en helt ny serie som kom ut i Juni.

"Det vore så mycket enklare om jag var vampyr. Då skulle du förstå!"

Helena Hamilton är extremt blyg. Så blyg att hon faktiskt mår fysiskt illa av att dra uppmärksamhet till sig. Problemet är att hon är 17 år, lång, blond, extremt bra på löpning och har ett ansikte som en gudinna skulle avundas henne. Som om inte detta skulle räcka för att få folk att glo på henne så händer det där med den nyinflyttade killen, Lucas Delos.
Det första Helena känner när hon ser Lucas är ett starkt hat. Hon vill verkligen döda honom. Och hon får ett ganska bra grepp om hans hals när hon anfaller honom i skolkorridoren …
Den pinsamma skolkorridorskatastrofen visar sig vara början på ett nytt liv för Helena, och hon är verkligen inte den hon trott sig vara.


Super bra bok, de skriver att "Iliaden möter Twilight", de är lite likande varandra men det är ändå en helt annan sak.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh då vet jag kanske vilken serie som jag ska ge mig på efter att jag läst klart den serien jag läser nu ;)

2011-07-29 @ 21:38:02
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Minna

Varning! Om ni ska läsa den, bli inte för beroende bara, nästa bok kommer ut i U.S/USA i Maj -.-

2011-07-29 @ 23:40:33
Postat av: Christel

Hej jätte söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? =)

2011-07-30 @ 10:52:36
URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Postat av: Ebba

Köpte den nyligen och läste ut den för någon dag se, äääälskade boken. Tills slutet, blev sjukt sur :(

2011-08-02 @ 19:12:34
Postat av: clara

SÅ SJUKT BRA BOOK!! :D:D

2011-08-19 @ 22:17:55
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/
Postat av: Vilja - Sveriges största häst o kalvblogg!

Den är sååå bra!

2011-08-21 @ 15:53:08
URL: http://kalvgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
*Klicka här för att vila fingrarna*

E-postadress: (om du känner för)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0