Få ett Makeup-kit för 0 kr

Är så galet trött

Är väldigt ledsen för att uppdateringen från min sida varit obefintlig, men jag är så trött så jag tror att jag ska dö!
Varit på tävling hela dagen med två grymma tjejer från Säfva, Kristin och Anna! Båda har presterat extremt bra idag och verkade nöjda när dagen var slut. Hade med mig kameran, men mitt tålamod är inte på topp så ville slänga den i backen efter en halvtimme, men ni kan få några bilder ändå!




Kristin och Vicky! bloggen dödar den lilla kvalité som fanns -.-





Anna & Lucky

fler bilder skulle kommit, men blogg.se har lagt av..


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Vann Anna med Lucky eller är den en clearound? :D

2011-04-03 @ 20:41:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
*Klicka här för att vila fingrarna*

E-postadress: (om du känner för)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0