Få ett Makeup-kit för 0 kr

Jooorå

Hejsan svejsan!
Det har hänt väldigt mycket nu de senaste två dagarna. I onsdags red jag lektion och vi tränade på framdelsvändningar. Cherry är faktiskt bra på dem men i galoppen MÅSTE jag hålla koll på hans bogar. De flyger iväg ;)

Igår så hade vi påskäggsjakt på Säva (en aktivitet som vi i USS anordnar för alla i klubben). Sen efter påskäggsjakten så red jag Cherry. Jag och Sara hoppade i ridhuset och det gick faktiskt riktigt bra! Han hoppade även fast han kom jätte fel. Hoppade väl 80 cm bana :) PÅ kvällen var det myskväll på Gästis och vi sov över där.

Idag har jag varit på kurs i Säva. Eftersom att jag är med i fälttävlanssatsningen så går vi på olika terorier och träningar. Idag pratade vi om Kost och Kondition/Träning. Vi provade olika övningar som man kan göra för att bli starkare m.m. Riktigt lärorikt! 

Efter det så åkte jag till stallet och red ut med Anna J, Sara B och Elin (Loserlife). Vi var ute i två timmar och det var verkligen super mysigt. Hästarna älskar verkligen att få länga ut och galoppera på lite fortare. Mysigaste ritten på länge!



Hihi, från HeRa hoppet 2010. Han ser så rolig ut i sin mössa!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia- Fotoblogg

SV: Tack! :D

2011-04-23 @ 15:25:00
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
*Klicka här för att vila fingrarna*

E-postadress: (om du känner för)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0