Få ett Makeup-kit för 0 kr

Kickiändan - Michelle

Här kommer en liten presentation om mig själv!:

Jag heter Michelle, jag är 15 år och går i samma klass som L och J. Det är svårt att skriva en presentation om sig själv men om vi börjar med hur jag är då ;) Jag gillar att vara i skolan (ibland) för där får jag vara med alla mina kompisar. Jag gillar inte matte men jag älskar alla Sam-ämnen. Jag är väl ganska snäll och omtänksam. Jag är också väldigt envis om det är något jag väldigt gärna vill göra och jag ger mig inte lätt. I hästväg så har jag väl lite dåligt tålamod med saker men jag gillar att ha ordning på mina saker i stallet (inte hemma).

När jag blir äldre vill jag gärna jobba utomlands eller försöka hjälpa människor som är fattiga eller har det svårt på ett annat sätt. Jag älskar verkligen att vara utomland och se och uppleva andra kulturer och ny platser.

 Jag har en egen ponny som heter Cherry. Han är en brun vallack född 1994 och är importerad från Tyskland. Cherry är en korsningsponny mellan Welsh, Arabiskt Fullblod och New Forest. Vi köpte honom den 9 mars 2007 från Skara så nu har jag haft honom i 4 år. Han har personlighet, stor personlighet. Det är det som gör honom till den specilla killen han är. Han gillar inte att vara ensam i sin box, man kan säga att han klaostrofobi. Vi har tränat honom ordentligt med att inte springa över folk och att stå ensam i gången i stallet. Han har blivit jätte bra på båda sakerna och lyssnar jätte bra på allt. Han är väldigt lydig och när man väl lär känna honom är han en riktig ängel och världens bästa vän. Han är inte heller den lättaste ponnyn att rida utan kan bli väldigt stressad när man ska göra något nytt och behöva ta tag i tyglarna. Det beror nog på hans förflutna. När mn lär sig rida honom är han helt underbar och man verkligen njuter av att rida honom! Vi tävlar dressyr upp till LB med bra procent. Jag skulle aldrig byta bort honom mot någon annan ponny i hela världen.

Det var väl allt om mig! Om ni har några frågor om Cherry eller mig så är det bara att fråga på så ska jag svara så gott jag kan! :)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
*Klicka här för att vila fingrarna*

E-postadress: (om du känner för)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0