Få ett Makeup-kit för 0 kr

Läser, är hos ponnyn och sedan läser jag lite mer.

Jag läser och läser. Håller på att läsa igenom "Om jag kunde drömma" nu igen eftersom att jag ska skriva en bokrecension på den, samtidigt som jag försöker hinna med att läsa ut Harry potter and the Goblet of Fire på Engelskan! Fullt upp. Jag menar Harry Potter boken är ju inte precis tunn! Ni som känner mig vet ju också hur låååångsamt och noga jag läser varje bok. Dock så har jag faktiskt skummat igenom "Om jag kunde drömma".

Så nu som ni förstår så är jag helt inne i böckernas värld. Det är otroligt hur en bok kan påverka en! När jag läser Twilight så blir jag liksom glad med Bella och ledsen med henne. Det är ju sjukt. Jaja, det är skönt att läsa. Hela VÄRLDEN borde läsa mera! Otrolig upplevese det där med att läsa.

Jaja, mitt i allt läsande så har jag varit hos min ponny plutt och idag red vi programridning. Eftersom att vi är med i fälttävlanssatsningen på Säfva så får vi rida programridningen gratis när vi rider Debutant klassen i fälttävlan. Jag lärde mig programmet igår men jag kom ihåg den och red faktiskt ihop 67,5 %. Visserligen så skulle det ha varit mindre på en lokal men man får tacka och ta emot! Cherry är hyfsat stadig i skritten och traven, det är bara galoppen det behöver jobbas på! Måste få ihop han kortare och så går han fortfarande i för högform i galoppen. Men det kommer! Jag ska träna, träna och träna nu! Är iaf nöjd över ponnyn, han är alltid så snäll och så söt.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är ju superbra! :D Du får väl ta och lära mig hur man gör ;)

2011-05-10 @ 13:35:14
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
*Klicka här för att vila fingrarna*

E-postadress: (om du känner för)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0